mandag 12. april 2010

Landlige kjøkken

Sit her og drøymer om kva vi vil gjere ut av "gamlehuset". Enn så lenge må vi nok pusse opp med stor grad av gjenbruk. To svære hus i topp kvalitet ligg litt over vårt budsjett. Men to koslege hus skal vi klare:) Veit ikkje kor mykje vi får gjort i år, men vi skal fikse vaskerommet og muligens ein del av kjøkkenet pga av ein lekkasje.


Foto: Biga consept





Foto: Kvænum

Trur iallefall at eg er komen til at gamlehuset skal få ein landleg og nostalgisk stil. Mulig nye huset her blir litt meir klassisk og enklare stil, noko som ville gjere mannen glad;)) Sant å seie så ser eg mørkt på to store hus med så masse dilldall som eg har her. Vi veit vel alle kor lang tid støvtørking i ein rikt møblert og dekorert heim tar;))


Foto: Sigdal

Fjern formatering fra utvalget





Foto: House Beautiful

Vi hadde ei kjempeflott helg på Sotra:) Men er nok litt trøtt:) I morgon går ferda til Tigerstaden på jobb;)
God kveld alle saman!

6 kommentarer:

  1. Skjønner ikke helt jeg, men har dere to hus dere skal pusse opp!??! Hjelp! Syns det er nok med et jeg!!! Og ja, man kan ikke få alt som man vil ha det, for det blir så dyrt! Enten det gjelder et eller to hus!!
    Må ta litt etterhvert også, og bruke det man har og gjøre det beste ut av det!! Lurt*
    Ha en super uke.. Klemmer*

    SvarSlett
  2. Frk:Twil: He he, kanskje ikkje så lett å forstå:)) Vi har vårt nye hus, men skal "ta over" besteforeldra mine sitt hus på garden der eg er ifrå, skal bruke det i helgar og feriar, iallefall endå;))

    SvarSlett
  3. Kan verta riktig så koseleg og flott med gjenbruk då. Og artig å ha to hus ein kan innreda med to ulike stilar... :-) Kan nok vera greit å ta omsyn til at det vert to hus som skal vaskast og haldast støvfrie også ja...så praktisk med ein litt meir minimalistisk stil i det eine kanskje ja... :-)
    Klems

    SvarSlett
  4. Oi, kjøkkenet med den blå glasserte veggen... DET var utrolig flott!!! :)

    SvarSlett
  5. Veldig flotte kjøkken:D
    Veldig mye kan gjøres med enkle midler, selv et kjøkken.
    Lykke til!
    Ellers kan jeg bare si at det er deilig å ikke ha for mye krimskrams av pyntegjenstander. Jeg har akkurat så mye som jeg klarer og rekker å tørke støv av;)

    God klem, Line

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails