tirsdag 13. oktober 2009

Ei utfordring.

Eg har fått ei utfordring av http://neet-on-net.blogspot.com/:))

Denne var litt kosleg og her e mine svar:

1. Skriv 3 ting du hugsar som om det var igår:
  • Første gang min kjære ba meg på date:)
  • Øyeblikket etter eg fann ut at eg var gravid med eldstemann.
  • Den gongen då eg vandra inn i Grieghallen på velkomstsermoni for nye studentar ved UiB.

2. Skriv tre ting du misliker:

  • Baksnakking.
  • Slaps
  • Folk som tar sitt dårlege humør ut over andre uskuldige.

3. Skriv tre ting du liker godt:

  • Tilbringe tid med min mann og barn.
  • Bilturar med nydeleg utsikt:) Flaks at eg har masse av det i jobben min!
  • Stelle i hagen.

4. 3 bloggar du besøker dagleg:

5. Skriv tre sanger du høyre på for tida:

  • Beyonce - Sweet dreams
  • Sivert Høyem - Moonlanding
  • Alan Jackson - Midnight in Montgomery

6. 3 tv-program du følge med på:

  • Akutten
  • Greys
  • Tudors

7. Skriv tre du vil sende denne vidare til:

Ha ein fin kveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails