søndag 6. desember 2009

Julekaker



Vi er så vidt komen igang med julekakebakinga her i huset. Nokre dagar før advent baka vi peparkakehjerter med vindu i, som heng i vindua på kjøkkenet. Vindua er laga av smelta syrlege drops:)


Igår baka eg og jentene julemannar. Denne oppskrifta har eg fått av mormor. Når eg var lita budde dei i Hardanger. Dei kom alltid til oss nokre dagar før jul. Hugsar så godt at ho vekte meg veldig tidleg om morgonen og så baka vi julemannar;)) Dette er dei aller beste synest eg, MJUKE inni:)


Når ungane såg Jul i svingen, tenkte eg at eg skulle som snarast bake nokre nøttetoppar! Vel, hastverk er lastverk!! Dei blei for blaute og flaut utover i staden. Ser meir ut som kjeks!! Men mannen i huset forsikra at dei var nett like gode:)


I dei neste 10 dagane blir nok jula skua litt til sides, ein eksamen står for tur!! Men neste lørdag skal vi på julehandel til byn, om alle er friske:))










2 kommentarer:

  1. Nam!! Såg herleg godt ut alt saman!!! Kakemanner er best!! Når dei nettopp er baka, tjukke, varme, mjuke kakemannar!!:D Tøft pepperkakehjerte og!! Kreativt:) Eksamen her i gården og, gleder meg til å bli ferdig!! God tur til by'n:)

    SvarSlett
  2. Flott pepperkakehjerte.Selv om kaken flyter utover er de gode.Ser så koselig ut med de små i arbeid.Kos dere videre.
    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails