torsdag 24. februar 2011

Kjøkken undervegs...

Akkurat no jobbar eg med korleis ventilatorhetta skal sjå ut... vi har planar om å bygge den sjølv. Trur og vi skal bygge benk under vinduet. Imorgon skal vi stad å handle listverk og hente golva, gler meg til å få eit funksjonelt kjøkken:)) Blir spennande å sjå om vi verte nøgde med nytt gamalt kjøkken då, blir litt ein av ein overgang! Det eg kjem til og sakne mest med vårt hus er takhøgda!! Her e så luftigt å lyst:) Huset har vi no godteke eit bud på og skal skrive kontrakt neste veke. Blir godt å kunne ha fokus på Gamlehuset og alt som skal gjerast der.




Dette er eit nydeleg kjøkken synest eg. Fann det på Finn.

Elskar fargen på dett.. og takhøgda;)




Dette er og eit lekkert kjøkken som stod på trykk i Interiørmagasinet (trur eg) for litt sidan. No skal eg teikne litt til;)
Klem til alle!!

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails