fredag 1. juli 2011

Eit kapittel avslutta, eit anna startar...

I dag har vi overlevert huset vårt til ny eigar! Veldig rart, ligg mykje arbeid bak og ikkje minst minner... MEN dei tar vi med oss og startar på nytt liv ute på landet, på min heimgard. Dette blir veldig spennande, eg har ikkje budd der sidan eg var 17 og det begynne jo å bli litt tid sidan;)

Dei siste dagane har vi budd i mamma sitt hus som har reist til varmare strøk. I morgon reise vi ut til det vi no må kalle heim;) Neste veke skal vi og vere her, siste veka til ungane i barnehage og før mannen startar på ferie, då reiser vi for godt!! Kjem jo innatt på besøk til byen då;)

God helg alle saman!!

4 kommentarer:

  1. Det er nok ein spesiell følelse ja...
    Er vertfall heldige dei som har kjøpt huset-er eit nydeleg hus☺

    Glede meg til oppdatteringar frå "gamle-nye"-huset☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Vil tro det er både vemodig og spennende på en gang.
    ønsker deg en riktig god helg. :)

    SvarSlett
  3. Å, so spennande:)
    Lykke til med flyttinga og god helg!!!
    Klem Mette.

    SvarSlett
  4. Det er nok dager fulle av både vemod og spenning for dere nå ja! Lykke til med flyttingen, gleder meg til å følge deg og dine i det nye huset ;o) Klem fra meg

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails