lørdag 10. desember 2011

Eit aldri så lite llivsteikn!

Skal seie dagane går fort!! Bloggen har desverre blitt nedprioritert i denne travle førjulstida. I tillegg har eg starta i ny jobb dvs. hos gamal arbeidsgivar men ny jobb. Veldig kjekt å vere tilbake hos koslege kollegaer. I dag har eg og minstejenta handla litt julegåver. I morgon skal vi på søndagsope i byn og familiejulebord på hotellet med ein vennefamilie. Det har vi vore før og, veldig kosleg.

Huset er førjulspynta, her pyntar vi til jul lillejulaftan. I år skal vi til mannens familie i nord-Noreg på juleferie, så i år må eg pynte litt før. Eg og mannen har kjøpt gave til kvarandre på førskot i år:) Reknar med eg kan vise den fram om ei vekes tid;)

Denne fine lykta har eg kjøpt gjennom Casa interiør, dei har så masse fint! Ramma på kjøkkenet lenger nede kjem og derifrå, den skal etterkvart få bilete av våre eigne;)



Eg er vel strengt tatt ikkje heilt i rute med julebaksten iår, men peparkakehjarte med vindu har mamma tradisjonen tru laga med ungane. Dei heng i kjøkkenvinduet. Og eitt i kransen på ventilatorhetta.



Fortsatt god førjulstida alle saman:)

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails