søndag 22. april 2012

Våren er her!

For ein deilig dag! Fin temperatur og sol heile dagen:) Vi har vore ute i heile dag. Eg har sett opp resten av stolpane på vestsida av huset, gravd av torva nede i hjørnet mot vegen der vi skal lage bed og laga ein liten plass av heller med "leveggar" av Skogsjegg. Skogsjekket blir godt over 1 m så det lunar godt og sjermar mot innsyn. Ser litt puslete ut, men blir bra utover sommaren tenker eg. Pappa har køyrd jylle i helga så skikkeleg "vårlukt" i lufta;)
Påskeliljene blomstrar for fullt. Vi har fleire sortar, nokre svært gamle og. Snart kjem og pinseliljene!
Imorgon kveld fer eg til Trondheim på kurs i 3 heile dagar. Ha ein fin kveld:)

4 kommentarer:

  1. Så fint dokke får det :)

    Emma

    SvarSlett
  2. Herlig og vårlig innlegg!!
    Ønsker deg en fin start på uken som ligger forann! Klem fra Livy

    SvarSlett
  3. Heldiggris som har ein hage å jobbe med :)
    Er eg heldig får eg luke ugras i borettslagets "hage"...
    Ikkje like spennande... ;) God tur til Trondheim! hilsen Grete

    SvarSlett
  4. Hei på deg ;)
    Et herlig og vårlig innlegg! Her blir det flott!
    Nydelige påskeliljer, så kjekt med disse gamle sortene som ikke er så lett å finne i handel lengre.
    Vårlukt kan være så mangt... ;)))
    Ønsker deg en riktig fin ny uke.
    Klem, Monica

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails