mandag 29. mars 2010

Draumen og våren.

I går var vi ein tur til heimbygda mi. Det er ca. ein time utover til kysten. Eg blir like overaska kvart år over kor mykje tidlegare vår det er der ute!! Kjenner heimlengselen kjem snikande.....

Bileta er frå besteforeldra mine sin hage. Den hagen er berre utruleg flott!!! Hugsar godt at det stoppa folk på vegen når eg var liten for å ta bilete;))) Desverre har ikkje dei kunne vedlikehalde han dei siste åra... Så no må vi ta i eit tak:) Bloggen min heiter jo Anns Draum...... Dette er då min draum!! Å flytte heim, ta over gamlehuset som no står tomt og etterkvart og garden etter min far. Tida vil vise;))



Her er gamlehuset på garden! Eit godt gøymd sveitserhus frå 1920:) Det fekk eit realt "løft" på slutten av 1970 talet;)) Ville nok nærma meg meir mot orginalutgåva eg då;))


Slik ser store delar av plenen ut!!! Tenk berre når sola skin og dei opnar seg!!!!!







3 kommentarer:

  1. Å så deilig å se det spirer og gror :)
    Her venter og venter vi...men fortsatt mye snø i hagen. Våt og kanskje ikke så lett å bruke til så mye, og da er den egentig "bare i veien". Hehe. Jaja, alt i sin tur..er det ikke slik da ?!

    God påske, Ann ;)
    Klem,Line

    SvarSlett
  2. Vakkert! Flott å se detaljene i naturen og hvordan det forandrer seg dag for dag.. Skjønner godt at du drømmer om å overta det gamle huset og med den store hagen.. Kanskje du må gjøre drømmen til virkelighet?! Ha en riktig god påske ;) Klem fra Gry

    SvarSlett
  3. Det er bra å ha drømmer, håper at denne ein gong går i oppfyllelse :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails