tirsdag 2. mars 2010

skapet ferdig...nesten


Då var skapet klart..... vel manglar framleis knottar men det kjem etterkvart. Tok litt lenger tid enn eg tenkte då husstanden vart ramma av denne fæle omgangssjuka, denne gangen slapp ikkje mora unna heller:/ No skal eg samlekrefter ei lita stund, så e det jobbreise, kjem heim i morgon kveld.
Vart nøgd med skapet igrunn, blei kanskje litt "tungt" på toppen med så kraftig list men pyttsann! Skapet unnslapp iallefall bosshaugen:)))
Har forresten fått meg besøkstellar omsider... Eg trudde det var dødt her eg men det er det jo ikkje:) Kosligt;))
Ha ein flott dag alle saman:)

2 kommentarer:

  1. Hei, det ble lekkert,så lurt å lage ny topp på det.

    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  2. Hei..
    Syns skapet er kjempe lekkert, kult med litt tung topp! Hihi* God helg...

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails