lørdag 8. mai 2010

Giveaway!!!




Då har eg hatt 2000 koslege besøk og det må eg feire:)) Set stoooor pris på alle koslege kommentarar eg har fått! De er berre heilt fantastiske!!


Kjem tilbake til kva gaven er, litt hemmeleg endå;)) Lovar at den skal vere kjempefin!!!


Reglane er som vanleg:


1 lodd ved å legge igjen ein kommentar til dette innlegget.

1 lodd for å legge deg til som følgar.

1 lodd ved å legge meg til på blogglista di på din blogg.


Ein kan altså få tre lodd:) Trekninga vert om ei veke.

14 kommentarer:

  1. hei=)
    Gratulerer med så mange besøkende på kort tid;)
    Spennende når en ikke vet hva gaven er da. hehe=) Jeg tar tre lodd, jeg=)
    God helg=)

    SvarSlett
  2. Gratulerer!! ;)

    Vil selvsagt være med! Er følger, og linker, så det blir 3 lodd :o)

    Ha en fortsatt flott helg!
    Klemmer

    SvarSlett
  3. Hei hei. Grattis med besøkstallene! Jeg blir gjerne med, 1 lodd til meg.

    Klem Madelén

    SvarSlett
  4. Hei. Gratulerer med så mange besøkende. Jeg vil gjerne ha ett lodd.
    Mvh Nina
    ninasjoevold@yahoo.no

    SvarSlett
  5. Heisann!

    Tusen takk for besøk og hyggelig hilsen!

    Når jeg har kikket rundt i bloggen din, så slår det meg at huset ditt minner om mitt eget! Rom inndeling/form og noe av fargevalgene kanskje? Og inngangspartiet,.. ikke likt, men minner om!

    Kjempelekkert hus og blogg!

    Jeg legger deg i blogglisten min, så får jeg kanskje 2 lodd da? ;)

    Ha en strålende helg!

    Klem fra Mona

    SvarSlett
  6. Grattis med mange besøkande, eg blir gjerne med i konkurransen. Eg er allerede følger, og eg har linken din i ei av blogglistene mine :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer Ann! Så gøy! :)) Jeg er med, og tar likegodt 3 lodd med en gang ;)

    God klem fra Line

    SvarSlett
  8. Gratulerer, og selvsagt vil jeg være med!
    3 lodd er herved merket som mine:), og håper at lykken står meg bi...

    Klem fra Tina

    SvarSlett
  9. Gratulerer med masse besøkande! Bra eg kom meg heim i tide til å få med med denne då... :-) Er selvfølgelig følgjar, så då blir det 2 lodd på meg då...
    Klems

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye med passering av 2000 besøkende på siden din! Jeg følger deg allerede og synes bloggen din er kjempefin :0)Linker på bloggen min også så da blir det hele 3 lodd på meg. Ønsker deg en fin tirsdagskveld. Straks Fruene på programmet her i gården :0)

    SvarSlett
  11. Hei
    For en fin blogg du har ♥ Jeg blir gjerne med på din give-away og tar tre lodd takk:o))

    Klem Line

    SvarSlett
  12. Hurra, nydelige give aways;)
    Linker selvfølgelig på siden min. Tar 3 lodd.

    Klem

    SvarSlett
  13. Hei!!
    Fant deg via en annen blogg!!
    Kjempe koselig her inne da!!
    Kjøkkenet ditt ser ut som en drøm da!! Jeg har så lite kjøkken:)
    Jeg blir gjerne med på give away!!
    3 lodd på meg:)
    Klem MOna

    SvarSlett
  14. Jeg så jeg hadde skrevet feil over her.. Skulle ha 2 lodd jeg :P

    Klem Madelén

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails