torsdag 28. oktober 2010

Haustkos i stua

Eg er kjempe nøgd med dei nye lampane mine!! Litt kontrastar gjere seg no på hausten. Stua er dekorert med litt djupare og lunare fargar, treverk og tepper!! Med fyr i peisen og noko godt i glaset skal helga nytast:) Berre ein dag igjen!!

Lampeføtene har eg kjøpt på Bohus. Dei små lyktene hos Kremmerhuset. Rammene er snart 10 år!!! Og heilt "in":) Dei kjøpte eg på ein sånn altmuligbutikk på Straume på Sotra.

Fiskebeinsputa er frå Villa collection, kjøpt på To Damer Interiør i Stryn. Sukkerkoppen er arv etter besta og kaffikoppane er Grey pearl frå Villeroy og Boch. Brettet trur eg kjøpte på Nille ein gong;)





Pynten på bordet er frå Bohus, Kid, Kremmerhuset og Tilbords.
Vi skal ete fårikål hos mamma idag!! Det blir godt;))

10 kommentarer:

  1. utrule fin stove;)
    elska lampene dine.

    SvarSlett
  2. Så lekker tapet! Vi skal tapetsere (igjen) en vegg i den nye gangen oppe, ikke lett å velge! Eeelsker tallerkenhylla på headingbildet ditt...nydelig!!

    SvarSlett
  3. Utrolig fine lamper!!
    Fine bilder. :)
    Ha en fin kveld.
    Klem, Ramona.

    SvarSlett
  4. Fint du har det☺
    Er det Bohus lamper? Hadde dei ikkje dei i kvit og? Lurer på om må ned å sjå på dei....☺

    Eg trur ikkje eg kjem på ken du er..hmmm....☺

    Håpe du har ein koseleg kveld☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  5. Det var kjempefint Ann! De lampene passet veldig godt der:))
    Kos deg med fredagen.
    Klemmer fra Line

    SvarSlett
  6. Stilige lamper! Dei like eg verkeleg. Passa så godt inn der og. Fint med litt kontrastar. Flott stove de har!
    Ha ei flotte helg.
    Klems

    SvarSlett
  7. Nydelig stue og flott tapet:)
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  8. Nydelig stue dere har:) KLem Julie

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails