lørdag 30. oktober 2010

Husteikningar...

Nokon broderer , syr, lagar kort og strikkar!! Eg teiknar... hus, møblar og hageskisser:) Må understreke at dette er heilt på amatør nivå;) Nokon ville vel meine at dette er ein snål hobby og dei har gjerne rett:) Eg kosar meg når ideane dett ned i hovudet og kan sitte lenge og streke og viske og streke på nytt. Eg vurderte faktisk å bli arkitekt for har dreve med dette sidan eg gjekk på vidaregåande!! Men eg studerte realfag istaden;)) Har angra no og då. MEN: det er ikkje sikkert at det hadde vore like moro om det var jobb;)



God helg alle saman, no må eg finne lørdagsgodt til to trippande jenter;)

2 kommentarer:

  1. Wow! Du er jo flink jo!☺☺ Kan bli ei bi-inntekt dette☺

    Håpe du får ei super lørdagskveld☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Så flink du er! Og sidan du ikkje tok den utdanninga er det jo kjekt å kunne gjere det som ein hobby (og det er jo forsatt ikkje for seint å lære seg meir om emnet ;) )

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails