fredag 4. november 2011

Litt framgang..

både på eine og andre måten. Storesøster er ferdig med antibiotikakuren og er mykje betre. Men heillt bra er ho ikkje... Har framleis vondt i hovuddet no og då og litt smerter hunda. I følge legane vil dette gå over etterkvart. Ho klarar halve dagar på skulen. Sjølv brukar eg det meste av dagen på å bekymre meg kjenner eg.... Og det hjelper lite at lillesøster har vondt i hovudet og ein grusom hoste.... men heldigvis ingen feber endå! Tusen hjertleg takk for alle fine kommentarar i forje innlegg, det varmar veldig:)

Når ein orkar er det greitt å gjere litt andre ting for å bryte tankerekka litegranne. Loftsgangen begynner å komme seg. Skal male taket og dørene eitt strøk til, legge ned nytt golv og vaske vinduet:)

Har og eit anna prosjekt på gang der desse tøffe uglene frå Ferm Living spelar ei sentral rolle:)


God helg alle mine GODE bloggvener der ute:)

6 kommentarer:

  1. Godt å høre at jenten er på bedringens vei:):)

    Ha en strålende helg hos deg:)
    Klem fra Kari

    SvarSlett
  2. Leste nedover bloggen her og fint at det nå går litt bedre. "terapi-skriving" hjelper så helt greit;)Fin "terapi" også når en greier å fokusere på ett og annet prosjekt...det blir fint i den gangen:)

    Håper du for ei fin helg:)

    SvarSlett
  3. Så bra at ho har blitt bedre!! Om folk ikkje tåler at vi skriv om andre ting enn bare matreielle ting her inne, så har verden blitt skremmande...

    Håper de kan klare å kose dykk i helga!

    Klem

    Ps! Er like glad kvar gong eg finn ein annan blogg enn min eigen som skriv på nynorsk :)

    SvarSlett
  4. SO bra at ho er bedre då!☺
    Skjøne godt du bekymre deg; er ei mammas oppgåve det☺

    Spennande fugleprosjekt☺

    God helg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  5. Å så godt å høre at storesøster er bedre! Håper lillesøster er helt i form snart også!!
    Loftsgangen blir kjempefin, flinke du som klarer å være produktiv midt oppe i alle bekymringene! Men, godt å "gjøre noe" når hodet er fullt av tanker! Er veldig spent på "ugle-prosjektet" ditt altså, det ser spennende ut ;o) Ønsker deg og dine en fortsatt fin søndag! Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Hei!
    Godt å høyre at det går betre med jentene dine!!!
    Ein blir lett satt ut når det er noko i vegen med ungane, det kjærast ein har... :o)
    Det er godt med litt tankebryting, som du seier!!
    Likte ugle tapeten utruleg godt!!!
    Gledar meg til å sjå kva du har funne på med dei!
    Ynskjer deg ein flott haustdag!!
    Sola skinner vertfall her inne i fjorden i dag :o)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails