søndag 18. mars 2012

Norefjellhytta

I den siste utgåva av Vakre Hjem er det ein flott reportasje frå Norefjellhytta. Det er sant... det er ein fantastisk plass! Eg og mannen var der forje helg, utan barn. Ein sånn ein plass å ha kjærestehelg! Nydeleg plass, himmelsk mat, hyggeleg bevertning og attpåtil sol!! Eg har plukka opp tipset om Norefjellhytta frå Veronica i Tomines hjem. Tusen takk for tipset:)


Eg lar bileta tale for seg, men beklagar dårlege mobilbilete(klarte selfølgeleg å reise utan minnekort i kameraet)














2 kommentarer:

  1. Ja kanskje det er kunstner jeg skal bli når jeg blir stor....hi hi
    Den hytta er bre så lekker,ønsker meg virkelig et opphold der.
    Ha en riktig fin uke.

    SvarSlett
  2. Så koselig det var på den hytten! her vil jeg tro dere fikk slappet av og kost dere!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails