torsdag 6. januar 2011

Jakta på drømmepeisen er igang

Den gamle murtepeisen i gamlehuset som tar "halve"stua må bort!! Derfor er eg begynt å tenke på korleis ein ny peis skal sjå ut. Likar godt når peisen har ei sentral rolle i interiøret. Denne peisen som heiter Vision Line frå Peisselskapet er ein klar favoritt. Den er og mykje brukt av Helene Hennie i hennar fantastiske arbeid.












Takk for fine kommentarar i forje innlegg. Det varmar!
Eg er framleis ikkje heilt i form og idag har eg alle tre ungane heime med sjukdom og.... Men det går vel over;)


3 kommentarer:

  1. Ja, det er en lekker peis, ja. :o) Nydelige bilder du viser. Lykke til med valget og fortsatt god bedring til dere alle.

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  2. det er helt klart en favoritt hos meg også. Den gir ikke så mye varme, men spiller det for rolle når den er så fin:-)

    SvarSlett
  3. Nydelig peis Ann. Et veldig godt valg det synes jeg:)
    Så utrolig leit med Casper. Trist og vondt å miste en så god venn i livet. Tankene går til Casper når jeg ser vår irske setter her. Så glad man blir i dem, så fort.
    Varm klem fra Line

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails