lørdag 20. februar 2010

Bruktfunntørke!!

Eg har tråla dei bruktbutkkane som er her og Finn.no utan hell!! Jaktar på rimelege bruktfunn som kan verte store skattar...... finn ikkje noko som skrik mot meg: Kjøp meg, mal meg og bruk meg!!! Men det er vel prisen for å bu usentralt. Derfor går eg laust på eit furuskap eg har. Eg beisa det brunt for mange år sidan. Har lenge tenkt på det, men var vel i grunn komen dit at dynga var neste stopp for dette, men no skal det altså få ein siste sjanse i mangelen av noko anna;)) Såg at Charm design hadde gjort noko liknande, men ho hadde eit mykje betre utgangspunkt! Resultatet vart iallefall nydeligt!!!




2 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar og varme ord! :)

    Skapet blir nok kjempefint! Ikke alltid så enkelt å finne akkurat det man leter etter, men det er bare å ikke gi seg, for plutselig dukker det opp en skatt. :)

    Håper du har en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Glemte å skrive at tar du bort pyntelisten på toppen av skapet vil du få et helt klassisk og kledelig enkelt skap, likt det man kan se i mange lekre hjem og interiørmagasiner. ;) Noen fine knotter... og perfekt! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails