søndag 1. august 2010

Fram og tilbake.....

Av og til skulle eg ønske at eg hadde ein "stil" som eg likar.... Likar så masse ulike ting og stilar at eg vert heilt forvirra!!!!! Eg prøver å finne ein middelveg der eg kombinerer ulike stilar til noko eg likar men så les eg eit nytt blad, bok eller bogg og får ispirasjon til noko heilt anna!!!! Fleire som lir av denne sykja??? No har eg to hus å boltre meg i.... og har for såvidt bestemt meg for at dei ikke nødvendigvis treng ha likt uttrykk, me kva hus skal ha kva uttrykk? Nokon som trur eg byrjar bli gal? Eg lurer litt sjølv og;))) Her er litt frå mi inspirasjonsmappe, litt frå Finn.no, Maison Interiør og Kvenum.... Enjoy and go mad;)))














Go klem til alle som stikke innom;)))


2 kommentarer:

  1. Hei Ann :-)
    Flott blogg og fine inspirasjons bilder! Jeg legger meg til som følger og venter spent på fortsettelsen :-)

    Hilsen Casa di Caro

    SvarSlett
  2. Hei Ann:)Så fine inspirasjonsbilder du viser! Både i forrige og i dette innlegget. Forresten..en slik innebygget benk under vinduer du viste i forrige innlegg, skal vi ha i vår spisestue. Det blir nesten helt likt som på bildet faktisk.
    Jeg har som deg også vaklet litt når det gjaldt smak og stil. Jeg liker også mye forskjellig. Jeg synes moderne og stilrent er like fint som gammelt og romantisk. Da vi skulle ta kjøkken og spisestue her ijor måtte jeg da legge meg virkelig i selen for å bestemme meg. Egentlig var det ikke så vanskelig når jeg satte meg ned og kjente på hva jeg alltid har likt. Jo, nemlig svart og hvitt, og jeg har aldri heller helt altfor mye mot gammeldags ei heller altfor mye mot moderne. Jeg liker klassisk, rene linjer, mye lys(t). Litt a la Slettvoll, men kan gjerne spe på litt gamle møbler...bare det er enten hvitt eller svart i fargen. Da får det en helehtlig fargeskala, mens "snittene" kan være litt spennende og blikkfang. Vi har fått haugevis av komplimenter for oppussingen, fordi det ikke er heelt som alle andre. Men for oss er det også klassisk, noe som kanskje er det som kjennetegner oss. Jeg liker ikke så mye snirkler eller utskjæringer, men gjerne noen få, stilrene detaljer.
    Vel..skjønner d hva jeg mener nå, eller var det bare mer forvirrende ?
    Håper du finner det du liker. Mye er fint på bilder, men hvis du tenker etter noen spesielle ting du alltid har likt, og står ved det..så tror jeg du er et veldig godt stykke på vei:)

    Lykke til. Det blir kjempespennende å se:)
    God klem fra Line

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails