søndag 27. november 2011

1.søndag i advent.

I dag har vi kosa oss. Vi har ikkje gjort så mykje "arbeid" men det er jammen god av og til! Her er nokre i hyrten og styrten bilete frå kjøkkenet i formiddag med søndagsmiddagen i ovnen. Vi er igrunnen nøgd med kjøkkenet. Vi brukte noko av den gamle innredninga, mala den og byta vask og benkeplater, nokre nye hyller og tallerkenhylla og vips eit heimekosleg og heilt ok kjøkken! Vil du sjå utgangspunktet kan du jo trykke her.


Adventstaken på bordet brukar eg vanlegvis ikkje på kjøkkenet litt stor.... men det va de å finne att alt etter flyttinga då... Dvs eg veit kor den andre er men har ikkje GIDDA å finne den fram innerst i eit skap på loftet.

I morgon tar eg til på siste veka på jobben min. Blir travelt for å bli klar med alt til å forlate det. Men gler meg vilt til å komme tilbake til min gamle arbeidsplass og den flotte gjengen der:)

Ny kvelden:)

1 kommentar:

  1. Kjøkkenet deres er nydelig! Kjempekoselig med krans på vifta og stjerne i vinduet ;o) Ønsker deg en fiin siste uke på jobben! Klem fra meg

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails