onsdag 23. juni 2010

Eg vann!!!!

I dag er eg i superhumør:))) Det er sol og sommar, snart ferie, fantastisk fin jonsokfeiring og eg VANN Give-away hos My Home Is My Castle. Tusen takk Kari:)) Flotte koppar frå butikken Annas Rom!!! JIPPI!!


I morgon skal eg ut i gamlehuset å rydde med tantene mine. Litt vemodig å rydde ut av heimen til mine besteforeldre... men slik er vel livet. Besta fortalte fleire gonger kor vanskeleg det var og "ta over" då hennar svigermor vart sjuk. Slik er det no eingong på garden... ein generasjon tar over etter ein annan.

Go klem til alle:)

5 kommentarer:

  1. Gratulerer. Så heldig du har vore, flotte koppar du har vunnet. Lykke til med opprydning i morgon.
    Ha ei fin St.Hansaften vidare.
    Klems

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Så stillige kopper du vant:)
    Lykke til med opprydningen i morgen!
    Ønsker deg en fortsatt fin St. Hansfeiring:)
    Klem AG

    SvarSlett
  3. Gratulerer, så heldig du var, de koppene er knallfine:)

    Ha en fortsatt fin kveld og en god morgendag!

    Klem LIne

    SvarSlett
  4. Gratulerer Ann:)) Så moro. Kjempefine kopper du vant der!
    Lykke til med opprydding.

    God klem fra Line

    SvarSlett
  5. Gratulerer med premien! Veldig søte kopper, morsomt å blande mønster og farger på denne måten!! Ønsker deg en fin ny uke, nyt sommerdagene til fulle ;)) klem Gry

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails