fredag 24. desember 2010

God jul alle saman

God jul alle saman:) Her har opplading til jula vore alt anna enn normal. Dagen igår gjekk med på barneavdelinga med minstejenta. Alt vel no;) Eg var i senga halv 3 i natt... så litt trøtt! Får sjå om eg får lurt meg til ein kvil i løpet av dagen. Ungane har opna pakkane frå nissen og funne julegodt i strømpane sin;)) Kosleg det!


Her er kjøkkenet med nye benkeplater, litt mørkare men fine alikevel;)



Denne juleduken hadde vi heime når eg var lita, syneste den er flott!!


Kjøkkenet før eg la meg inatt;)



Desse hjarta lika eg så godt, fann dei på ein liten nærbutikk i ei lita bygd:)



Strømpane heng klare med snop.




Og så årets juletre... Vi pynta med sølv og raudt:)








I formiddage skal vi til mamma på julelunsj, til kvelden skal vi vere her hos oss saman med mamma og mormor;) Det gler vi oss til! Likar igrunn å vere heime julaftan..
Ynskjer ei alle strålandes jul;)






3 kommentarer:

  1. Nydelig

    God jul Ann! Klem fra Anine

    SvarSlett
  2. Utrolig fint julepyntet hus!
    Jeg liker borddekkingen din, det blir så lekkert med granbar. Duken med grønne detaljer var pen, artig med noe som ikke alle andre har.

    Ha en fortsatt fin jul!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails