torsdag 6. mai 2010

Ein fantastisk butikk

Då er eg omsider heime igjen. Vel... innom iallefall! Tjenestereise igjen imorgon, men berre ein dag då;)

Har vore innom Bergen nokre gonger i det siste. Kjekt etter gamalt (har budd der i ein del år tidlegare)! Fekk endeleg besøkt Studio Kvenum. Og det infridde alle forventningar og litt til!! Og så kjekke folk som jobba der, beklaga rot( som var ein haug friske blomster, til dekorering foreit arrangement!!). Fekk med ein pen pose med både katalog og bok!!!!


Dette er frå butikken i Bergen.

Dei hadde eit avlukke med meir enkel urban stil slik som denne modellen i røkt eik (bilete er ikkje frå Bergen). Der følte min mann seg verkeleg heime:)) Har ein mistanke om at vi no når vi begynne på gamlehuset endar opp med to veldig ulike interiørstilar, men det gjer vel ikkje noko;)
Eg har og besøk Farmors hus og Home and Cottage. Og så klart Riviera Maison:) Her er litt inspirasjon derifrå:




















No har eg snart passert 2000 besøkande og då blir det Giveaway:))
God kveld alle herlege:)





4 kommentarer:

  1. Så enig, så enig!!! Kvänum har de vakreste kjøkkenene! Butikken i Oslo innfridde den også da jeg var der;)
    Likte godt den tørkeholderen. Kjekt å få den på veggen.

    Ha en fin kveld, Ann.

    Marthe

    SvarSlett
  2. Så mange herlige bilder!
    Fin tørkeholder.. nydelig det var her inne!

    HA en fin kveld videre!
    Klem fra meg i svinegn!

    SvarSlett
  3. Mye fint...skulle hatt godt med plass og velfylt konto, så en kunne byttet kjøkken til et Kvanum....er så nydelige!

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  4. Å du heldige. Det var nok en inspirasjonsrik og herlig tur, innom alle de knallfine butikkene tenker jeg! :))
    Skulle gjerne vært med der ja ;)

    Masse fine bilder Ann. Får virkelig lyst til å ta meg en tur til Bergen nå gitt.
    God klem fra Line

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails