mandag 28. mars 2011

Ein vinnar!!!!

Jippi!! Eg har vunne Giweaway hos Tomines hjem!!! 2 puter frå DAY, gler meg masse til å få dei:) I helga har vi så klart jobba i gamlehuset. Jammen stakk sola fram ein liten tur på laurdag og! Måtte ut å knipse dei flotte snøklokkene. Krokusane er og så smått begynt å blomstre. Verre er det her heime:(( Det snør igjen..... Endeleg vatn på kjøkkenet igjen:) Stua er avdelt slik som då far min var liten. Vi vil gjerne ha ei tv-stue og ei tv-fri stue!! Legg merke til lillesøster... litt lei kan man trygt seie! Oppussing er drittkjedeleg i følge storesøster:) Sparkle, pusse....
Neste helg tar vi fri;) Man blir jo litt lei... Og eg skal ha avslutning med jobb og vi skal i 30 års dag:)


Ha ein fin kveld:)

4 kommentarer:

  1. Hei Ann
    Gratulerer så mye med flott gave fra Tomines hjem :) alltid gøy å vinne, og særlig slike nydelige puter ღ Spennende, men også mye jobb med oppussing – men du verden så nydelig det blir :) Kjøkkenet ditt er bare en drøm ღ Ser dere også har fått mye snø i det siste!!! – ikke bare her hos meg ser jeg ;( Syns det ble litt mye snø den siste tiden, og vi som hadde vår- stemning her for litt siden… Ønsker deg i alle fall en fortsatt fin uke, så håper vi at våren er like rundt hjørne ;) Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Hei hei.
    Gratulerer med den fine give awayen, så gøy å vinne noe en gang i blant. Ikke hverdagskost i allefall:) Ja oppussing er en tålmodighetsprøve for både store og små. Men så blir det sååå bra til slutt:))
    Ha en toppers dag!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med den flotte gevinsten, heldige du!! ;0) Nå begynner virkelig stuene å ta form, det blir så fiiint! Ønsker deg en flott dag! Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med gevinsten:)

    Ha en flott tirsdag:)

    W

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails