mandag 26. september 2011

Hausten på landet.


Alle bileta idag er frå fagre Stryn!! Ein vakker kommune,verdt eit besøk for dei som ikkje har vore der.

Hausten er så definitivt komen. Det regnar og bles, det er surt og kaldt. Men hausten er så mykje meir: Flotte fargar, sauer på innmarksbeite, store flotte elvar og fossefall, epler og plommer. Og kjem sola fram ein tur så er hausten den desidert finaste årstida spør du meg!

Ha ein fin kveld, eg skal nyte den sofakroken med teen min, medan det piskar på ruta!

6 kommentarer:

  1. Kjempe fin bilder frå hausten i vakre Nordfjord!!

    SvarSlett
  2. Det er like fantastisk å kome innpå bloggen din kvar gang :-D Draumar meg vekk i bilete som er til stor inspirasjon til mitt ein gong framtidige hus, då og på landet :-D

    Men eit lite spm, korleis får du sånn "total antall visninger" "logo" eller kva eg skal kalle det?

    SvarSlett
  3. Å så VAKKERT!! Jeg har aldri vært i Stryn, men håper virkelig jeg får sjansen en gang! Ønsker deg en finfin høstdag! Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Nå har jeg kosa meg inne på bloggen din, fant den nå i kveld, via en kommentar du hadde skrevet et sted. Så mye fint hos deg. Lekker stil. :) Linker til deg! -Husfruas Memoarer-

    SvarSlett
  5. Så vakkert det er hos deg. :)


    AW

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails