torsdag 22. september 2011

Soveromsdraumar...

Dagane går jammen fort! Eg har vore åleine heime med ungane i 3 dagar, så tida strekk liksom ikkje til anna enn det nødvendige.

Etterkvart som haustmørket kryp over oss og det ular og stormar ute, så kjenner eg behovet vert større og større for å fikse soverommet vårt! Det er ikkje så koslegt med rosa blomster, tapet som ramlar ned og morkent teppe! Så er det det store spørsmålet, korleis skal det bli?? Rommet er ganske stort ca. 16 - 17 m2 med takhøgde på 2,70. Så her er heilt klart eit bra utgangspunkt.

Dette rommet er jo berre lekkert!




Litt meir lux!



Krølle seg saman oppi her saman med elgen i haustmørket er ikkje feil!







Meget delikat...




Litt mykje hotellfeeling kanskje?!




Som mange hos mange andre er dette soverommet ein klar favoritt!!



MEN: Først får eg gjere ferdig 3 gangar og trappa. Trappa skal vi prøve å pusse for så å male den...


Ha ein fin dag alle saman:)










1 kommentar:

  1. Sukk så mange fine soverom!! Må si jeg falt ekstra for det på bilde nr 2 <3 <3 Tusen takk for koselig tilbakemelding på reportasjen i Sans! Det er jo som du sier at vi føler vi kjenner hverandre litt her inne i bloggverdenen. Det er så koselig! ;o) Ha en fortsatt fin kveld! Klem fra meg

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails